Programming

Update

Vraagstuk: Het kan zijn dat Ziggo je mailt met de text dat je mailbox vol zit, echter als je in de web mail alle mappen controleert/leeg maakt, valt op dat de gebruikte Quota veel blijft.

Situatie: je maakt gebruikt van verschillende devices met eigen mail clients. 

Stap 1: controleer of je gebruik maakt van POP of IMAP op een computer, met outlook, bij POP kan je door gaan met dit artikel, bij IMAP bel met Ziggo (Verborgen bestanden laten verwijderen)

Stap 2: Maak een tijdelijk 2e mailaccount aan op de PC middels IMAP instellingen, en laat alle mappen synchroniseren. Nu zullen ook verborgen mappen synchroniseren met de computer. Je kan de files nu hier verwijderen.

Stap 3: Log in op de webmail van Ziggo (via een browser) je zult nu ook hier de verborgen mappen kunnen zien. Als de Quota nogsteeds vol is, kan je ook hier de files verwijderen. Mocht er al een synchronisatie hebben plaats gevonden zul je zien dat de Quota is teruggevallen

In het verolg / Advies: Zorg dat alle devices die je gebruikt, IMAP zijn ingesteld dit voorkomt vreemde storingen zoals deze casus

 

 

Aanleiding: (NOT) Opgelost: Mailbox vol - Ziggo Community

reclame